ال ای دی اسمارت سامسونگ 46F5300

نوشته شده توسط:کامران بهرامی | ۱ دیدگاه

ال ای دی اسمارت  سامسونگ 46F5300

 

ال ای دی اسمارت  سامسونگ 46F5300

  • در حال حاضر آن را آسان تر به کشف و لذت بردن انواع سرگرمی بزرگ است. با سامسونگ F5300 سری 5 تلویزیون LED، شما می توانید توصیه های متناسب بر اساس سلیقه خود را از S † توصیه لذت ببرید. توپی هوشمند سامسونگ به شما می دهد طیف گسترده ای از برنامه های آنلاین و محتوا، از جمله فیلم و برنامه های تلویزیونی بر روی تقاضا دسترسی داشته باشید. با تشکر از پردازنده قدرتمند دو هسته ای، شما همچنین می توانید استفاده از چند وظیفه ای سریع، بنابراین شما می توانید در وب هموار فهرست، در حالی که با استفاده از دیگر، و بیشتر یک برنامه دانلود کنید.
    یک تجربه سرگرمی مناسب برای شما
    انتخاب کانال راست و یا پیدا کردن که فیلم مناسب ندارد به، دشوار باشد. آن را باید آسان باشد. با درک ترجیحات سرگرمی و عادات مشاهده، S † توصیه به طور مستقیم توصیه محتوای برای شما برای لذت بردن. هدر در هیچ زمان جستجو از طریق همان خط تا تلویزیون و یا فیلم و بیش از بیش و تماشا نشان می دهد که به بهترین درخواست تجدید نظر به شما. در ادامه شما را تماشا کنید، بیشتر تلویزیون های هوشمند شما را درک - همیشه چیزی وجود دارد سرگرم کننده به تماشای خواهد بود.
    دروازه ورود به یک تجربه سرگرمی انقلابی
    امسونگ در حال تغییر است قوانین تماشای تلویزیون با توپی هوشمند. با 5 پانل های پیشرفته و آسان برای استفاده و حرکت کوه در می رم توپی هوشمند رابط کاربر بصری، توپی هوشمند اجازه می دهد تا شما را به جستجو و دسترسی به محتوای سرعت و به آسانی. با دسترسی فوری به توصیه های تلویزیون زندگی می کنند، همه چیز لذت بردن از تماشای شما بدون نیاز به کانال گشت و گذار. لذت بردن از یک طیف گسترده ای از فیلم و تلویزیون را نشان می دهد با فیلم در تقاضا، برنامه های دسترسی موجود در تلویزیون هوشمند سامسونگ و به اشتراک گذاری مطالب در فیس بوک و توییتر با دوستان. لذت ببرید و دسترسی به عکس ها، فیلم ها و موسیقی در تمام دستگاه های سازگار است.
     
    * تصویر تصویر روی صفحه نمایش یک نمایش است و ممکن است رابط کاربری واقعی را منعکس نمی کند.
     
    * محتوا، خدمات و قابلیت های تلویزیون ممکن است در دسترس در تمام مناطق و سرزمین ها باشد.
    دو هسته ای باعث می شود چند وظیفه ای سریع
    سرعت دو هسته سریعتر پردازش به شما اجازه انجام وظایف چندگانه در همان زمان، مانند استفاده از یک برنامه در حالی که دانلود یکی دیگر. همچنین این امکان را مرور وب را سریعتر در حالی که بازی برنامه و یا برنامه تلویزیونی که شما به تازگی از طریق ویژگی های اخیر تاریخچه باز کرده ام.
    فیلتر سر و صدا برای اضافه لذت تماشای تلویزیون
    تجربه شفاف مشاهده تلویزیون با پاک نمایش سامسونگ. هنگامی که خودرو در فن آوری پاک مشاهده سر و صدا حذف اعمال می شود، آن را حذف نویز دیجیتال است که بر روی صفحه نمایش دیده می شود، افزایش کیفیت تصویر. عقب نشستن، استراحت و تماشای تلویزیون با بهترین وضوح.
    طراحی شده برای حداکثر درخواست تجدید نظر
    یکی از طراحی سامسونگ حداکثر تجربه در حال مشاهده و همچنین افزایش فضای داخلی خانه خود را. یکی از طراحی زیبایی ترکیب گودی فوق العاده باریک LED TV با پانل آن به حذف هر گونه موانع از یک تجربه بدون درز.
    تماشای فیلم از USB خود را
    با قابلیت ConnectShare Movie کافی است که درایو حافظه USB یا دیسک سخت HDD را به تلویزیون و آنی فیلم ها، عکس ها و یا موسیقی. در حال حاضر، شما می توانید یک طیف گسترده ای از محتوا را در راحتی اتاق نشیمن خود را در تلویزیون خود را تجربه می کنند.
    کشف یک واقعیت جدید در HD کامل
    لذت بردن از یک سطح بیشتری از صفحه اصلی سرگرمی رئالیسم از همیشه قبل از. با تشکر از رزولوشن دو برابر استاندارد تلویزیون های HD، تلویزیون هوشمند سامسونگ ارائه یک تجربه نفس گیر که شما را فراتر از صفحه نمایش را به دنیایی از غوطه ور. هنگامی که شما را دیده ام بافت غنی و واضح از تصاویر HD کامل، برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود را و فیلم هرگز دوباره همان. کشف واقعیت با تجربه کامل با کیفیت بالا.
    رنگ پر جنب و جوش بیشتر برای تصاویر بهتر
    استفاده از یک الگوریتم بهبود کیفیت تصویر پیشرفته، بهبود دهنده گسترده رنگ پلاس سامسونگ به شدت بهبود کیفیت هر تصویر و آشکار جزئیات پنهان است. در حال حاضر رنگ را به عنوان آنها قرار بود به با بهبود دهنده گسترده رنگ پلاس دیده می شود.
    مرا به با به اشتراک گذاشتن متصل
    یکپارچه محتوا در تمام دستگاه های متصل خود را با سامسونگ است AllShare به اشتراک بگذارید. قابلیت AllShare شما اجازه می دهد برای به اشتراک گذاشتن عکس ها، فیلم ها و موسیقی از گوشی های هوشمند سامسونگ سازگار، تبلت، لپ تاپ و دوربین خود را به صفحه نمایش بزرگ تلویزیون خود را. در حال حاضر محتوای خود را در تلویزیون هوشمند با سر و صدا به عنوان کوچک که ممکن است لذت ببرید
  • ساخت کشور مالزی
  • ارسال به تمام نقاط کشور
  • درصورت تمایل داشتن به کارت گارانتی ارسال میگردد
  • شماره تلفن سفارش 09186478508
  • شماره تلفن 08734227158

1 نظر

  1. نظرات کاربران:

       What is leg length discrepancy? در ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۲:۲۱:۵۰
    Hello there, You've done an incredible job.
    I'll definitely digg it and personally recommend to my friends.
    I'm sure they'll be benefited from this site.

    نوشتن دیدگاه