تلویزیون ال ای دی اسمارت فول اچ دی ال جی TV LED SMART FULL HD LG 43LF631

نوشته شده توسط:کامران بهرامی | ۴ دیدگاه

تلویزیون ال ای دی اسمارت فول اچ دی ال جی TV LED SMART FULL HD LG 43LF631

تلویزیون ال ای دی اسمارت فول اچ دی ال جی TV LED SMART FULL HD LG 43LF631

  • ارسال به تمام نقاط کشور 
  • درصورت تمایل داشتن به کارت گارانتی ارسال میگردد
  • شماره تلفن سفارش 09186478508
  • شماره مغازه 08734227158
  • قیمت فروش 1610000 ت 

یکی از تازه‌ترین ساخته های ال‌جی که با هدف فروش تلویزیون‌هایی با صفحات بزرگ‌تر و با امکانات اولیه مناسب تولید شده است و تلاش دارد تا همه نیاز های روزانه کاربران خود را برآورده نماید. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر FULL HD است و از زاویه دید گسترده ای به لطف استفاده از تکنولوژی IPS بهره‌مند است.
در این تلویزیون سه درگاه USB و سه ورودی HDMI به همراه ورودی‌های همیشگی کامپوننت و کامپوزیت جای گرفته‌اند که در کنار خروجی صدا و خروجی هدفون مجموعه ای اولیه از درگاه های ارتباطی را شکل می‌دهند. این محصول از طراحی خوبی برخوردار است و به لطف قاب بندی یک تکه ال‌جی و پایه‌هایی که به تازگی این تولید کننده کره ای در طراحی خود به کار گرفته است بسیار زیبا به نظر می‌رسد.
این تلویزیون دارای قابلیت ماشین زمان است و برای این منظور شما نیاز دارید تا هارد دیسکی با ظرفیتی بیش از 40 گیگابایت را به آن متصل نمایید. به جز توانایی ضبط تصاویر در حال پخش شما قادر خواهید بود از طیف وسیعی از فرمت های صوتی و تصویری به کمک قابلیت پخش از طریق USB بهره‌مند شوید. 

LG 43LF631 Smart LED TV

این روزها دیگر کمتر کسی نام گلد استار به یادش مانده است. کمپانی کوچکی که در کره جنوبی برای اولین بار شروع به ساخت رادیو و سپس تلویزیون کره ای نمود. آغاز گسترش تولیدات جدید سبب شد که این نام بیشتر شناخته شود اما درست در همان روزها گلد استار تبدیل به ال‌جی شد. این گسترش تا جایی ادامه پیدا کرد که این روزها مقام خود را در تولید کنندگان برتر صفحات نمایش هر روز بهبود ببخشد. گلد استار این روزها با عرضه انواع و اقسام گجت های مختلف – از یخچال‌هایی که دی اکسید کربن کمتری تولید می‌کنند، تا ساعت هوشمند – بازیکنان زیادی در بازی‌های مختلف تکنولوژی را با پیراهن خود به بازی فرستاده است. سری G موبایل‌های هوشمند، یخچال‌های بنتلی، ماکروویو های سولاردوم و ... در این میان هر یک از این محصولات معمولا طیفی قابل قبول از تولیدات را می‌توان یافت. مثلا اگر قرار است در زمینه گوشی موبایل شما با G3 و از سمتی G90  مواجه باشید در تلویزیون هم این اتفاق تکرار می‌شود. با ما همراه باشید تا نگاهی جدی‌تر داشته باشیم به یکی از محصولات سری 7 ال‌جی که در سال 2015 – 2016 و با کد ub در بازار کشورمان معرفی شدند.

طراحی - ساخت

میان رده های ال‌جی همواره سرفراز بوده‌اند و می‌توان از آن‌ها انتظاری بیش از سایر میان رده‌ها داشت. سری UB700 T که در کره با کد UB700 T شناخته می‌شود در ابعاد 55 اینچی تولید شده است و دارای تصویری ULTRA HD 4k   هستند. در این سری خبری از بدنه های خوش ساخت فلزی نیست و به جز پایه‌ها که تلفیقی از ماده ای شبیه باکالیت و فلز اند در بدنه این محصول اثری از مواد با کیفیت و گران قیمت به چشم نمی‌خورد. پایه‌هایی که به زیبایی در دو سمت بدنه قرار می‌گیرند و حس خوبی از استحکام را به کاربر القا می‌کنند.
برای کنترل دستی این تلویزیون، این بار ال‌جی بر خلاف منطق قبلی خود عمل کرده است. تولید کننده ای که از میان رده تا پرچم دار خود را با کنترل گر هایی یکسان در سال گذشته معرفی کرد این روزها خلاقیت بیشتری به کار گرفته است. دکمه های منحنی شده ای که برای فاصله بیشتر با سامسونگ در زیر نشان ال‌جی جا گرفته‌اند بسیار قابل فهم اند و نیاز به دیدن آن برای هدایت اولیه تلویزیون ندارید اما یافتن آن برای بار اول دشوار خواهد بود.
ریموت کنترل ارائه شده در این محصول تفاوتی با نسل گذشته خود ندارد. مستطیلی سیاه رنگ که نشان قرمز رنگ ال‌جی در آن خود نمایی می‌کند خوش دست است اما همچنان وزن کمی دارد. دکمه‌ها با مرکزیتی برای منو اصلی و دکمه های کم و زیاد صدا شکل گرفته‌اند و شما به سادگی می‌توانید محل آن‌ها را به ذهن بسپارید.
پشت این تلویزیون تمام درگاه های مورد نیاز شما در کنار هم قرار گرفته‌اند. شما در این تلویزیون هوشمند از طریق LAN و شبکه بی سیم قادرید به اینترنت متصل شوید. در کنار درگاه LAN شما ورودی  کامپوننت، کامپوزیت و HDMI در کنار هم خواهید دید که تعدادی بسیار منطقی دارد و برای نسل‌های متفاوتی از محصولات بستر مناسبی را ایجاد خواهد کرد. شما در کنار این ورودی‌ها دارای سه درگاه USB خواهید بود که برای اتصال هارددیسک و فلش ممو ری مناسبند. البته می‌توانید اگر گوشی موبایل هوشمند و تبلتی دارید که از قابلیت MHL پشتیبانی می‌کنند نیز از این درگاه استفاده کنید. یکی از این درگاه های USB را به عنوان منبع تغذیه و یکی از ورودی‌های HDMI برای انتقال تصویر قابل استفاده خواهند بود. در کنار این درگاه‌ها شما دو خروجی صدا نیز خواهید داشت. یکی خروجی اپتیکال صدا که برای انتقال صدا به سینمای خانگی مفید خواهد بود و دیگری خروجی هدفون که در مورد آن توضیح خواهیم داد.

امکانات

چند سالی است که فن آوری ارسال سیگنال‌های تلویزیونی به صورت دیجیتال توسط صدا و سیما در کشور راه اندازی شده و بالطبع نبود گیرنده دیجیتال داخلی در تلویزیون اتفاق خوشایندی نیست. این محصول دارای گیرنده دیجیتال داخلی است و شما می‌توانید تمام شبکه های دیجیتال را در آن به سادگی مرور کنید و هر زمان که نیاز داشته باشید با استفاده از امکان ماشین زمان ال‌جی که این روزها دومین نسل خود را تجربه می‌کند برای شما همیشه آماده است. زیاد پیش می‌آید که برنامه ای را دوست داشته باشید بعدا تماشا کنید و یا به آرشیوی فکر کنید که از برنامه های آشپزی برای خانم خانه می‌توانید بسازید. این‌ها امکاناتی است که در کنار خلاقیت‌های شما رنگ تازه ای خواهند گرفت و بعضا بسیار کارآمدند.
شما می‌توانید با اتصال حافظه جانبی به این محصول به پخش فیلم، موسیقی و یا عکس بپردازید. پشتیبانی از فرمت‌ها نیز در این تلویزیون مانند سایر پارامتر های قابل قبول است و شما طیف گسترده ای از فایل‌های مختلف را بدون نیاز به هیچ گونه پخش کننده بیرونی تصور کنید کانونی برای سرگرمی، حتی در ساده‌ترین تلویزیون‌های امروزی برای شما وجود دارد. به لطف خروجی 3.5 میلی متری موجود در پشت صفحه این تلویزیون موفق خواهید بود که در ساعات پایانی شب نیز برنامه های مورد علاقه خود را از دست ندهید.
البته باید در نظر داشت که اسپیکر های قرار گرفته در بنده این تلویزیون در نوع خود دوست داشتنی هستند. دو اسپیکر 10 واتی که قادرند صدایی با توان اسمی 20 وات را برای شما محیا کنند و کیفیتی قابل قبول داشته باشند. همان طور که می‌دانید اگر نیاز به صدایی با جزئیات بیشتر در جا گیری صدا هستید باید هزینه ای بیش از خرید یک تلویزیون را در نظر داشته باشید. تلویزیونی با این مشخصات در کنار یک سینمای خانگی میان رده تلفیقی دوست داشتنی خواهد بود

رابط کاربری

ابتدای امسال گمان می‌کردیم که تلویزیون‌های تازه ال‌جی را تنها با دو رابط کاربری خواهیم دید. رابط کاربری معمولی میان رده های ال‌جی که در آن همه می‌توانستند به سادگی و به وسیله
ریموت کنترل‌های زمخت و کلاسیک به پیمایش نیاز های متفاوت برسند و دیگری استفاده از SMART که بستری برای تمام تلویزیون‌های هوشمند این تولید کننده سرخ رنگ کره باشد. اما بر خلاف تصور ما امسال چند نمونه از تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در سری هفت با رابط هوشمند سال گذشته ارائه شدند. رابطی که کارآمد بود و کمی پیچیده. شما می‌توانستید راحتی کارکرد بسیاری را در این رابط ببینید و دست به شخصی سازی امکانات آن بزنید. هرچند که اپلیکیشن های انحصاری کمی برای زبان فارسی وجود داشت و به نظر ما چندان برای محیط اینترنت طراحی نشده بود و سرویس‌های مختلفی را که سایر تولید کنندگان به آن روی آورده‌اند را نداشت و در موارد مشابه سخت‌تر عمل می‌کرد. به عنوان مثلا تجربه اسکایپ بر روی این رابط کاربری بسیار دیر رخ داد. اما به جز سرویس‌های آنلاین می‌توان مدعی بود که رابط کاربری خوبی بود و برای استفاده های روزمره پشتیبانی خوشایندی از امکانات را در کاربری‌های مختلف می‌توانستید در آن ببینید.

ریموت کنترل

ال‌جی در این تلویزیون مجدد از ریموت کنترل سال گذشته خود استفاده کرد. پیش‌تر گفته بودیم که ال‌جی در گذشته دست به تولید مدلی دیگر از ریموت کنترل به عنوان ریموت کنترل جادویی زده بود. اما این ریموت کنترل این بار در طراحی و امکانات نسبت به مدل‌های پیشین متفاوت است. با وجود خوش دست بودن ریموت کنترل‌های هوشمند ال‌جی این بار ارگونومی در آن بیشتر رعایت شده است و وزن آن نیز به گونه ایست که کمی سنگین‌تر از ریموت عادی است. این وزن بیشتر در زمان استفاده به شما حس بهتری می‌دهد. هرچند که اغلب ریموت کنترل‌های پیشرفته کمی گیج کننده به نظر می‌رسند اما سادگی در این ریموت کنترل بسیار زیاد است به نحوی که همه می‌توانند از آن به سادگی استفاده کنند؛ این یکی از تلاش‌های ال‌جی است تا همه افراد یک خانه بتوانند از این وسیله استفاده کنند. شما می‌توانید شبیه ماوس آن را در هوا حرکت دهید و هر بخشی که می‌خواهید را در تلویزیون خود انتخاب کنید و برای برخی منوها حتی نیاز به این کار نیست و با استفاده از اسکرول قرار گرفته در آن می‌توانید منو های مختلف را زیر و رو کنید تنها نکته منفی در مورد این ریموت جادویی زمانی است که شما از آن به جای کیبورد استفاده می‌کنید. امکان خوشایند دیگری که ال‌جی به آن توجه ویژه ای دارد این است که شما یک دستیار صوتی دارید که زمانی که روی دکمه میکروفون کلیک می‌کنید در سمت راست صفحه ظاهر می‌شود و منتظر شنیدن دستورات شماست و هر چیزی را که بخواهید برای شما جستجو می‌کند. در مجموع این ریموت کنترل به چهار حالت مختلف از شما دستور می‌گیرد، یکی از آن‌ها حالت ماوس است که در مورد آن گفتیم و شبیه ماوس کامپیوتر است و می‌توان آن را هدایت کرد، حالت دیگر استفاده از آن برای حرکت‌های از پیش تعیین شده است، مثلا می‌توانید شماره کانال مورد نظر را در هوا بنویسید! اسکرول کردن نیز که بیشتر برای جستجو در صفحات وب و حرکت بین منوها به کار خواهد آمد. و در انتها گزینه کنترل صوتی است. پیش از تولید تلویزیون‌های سری H سامسونگ و ریموت کنترل شگفت انگیز سامسونگ این ریموت کنترل می‌توانست بهترین ریموت کنترل موجود باشد اما این روزها این چنین نیست. البته شاید بد نباشد بدانید که ریموت کنترل سامسونگ به شکلی پیشرفته تر طراحی شده است که به نظر ما از رابط کاربری جلوتر است و در نهایت تجربه کاربری شما در ال‌جی می‌تواند اتفاقی خوشایند تر باشد. هرچند هنوز به درستی نمی‌دانیم که در تمام نمونه‌های موجود در بازار کشور این ریموت کنترل موجود است یا نه

سخن نهایی
حتی پیش از امروز -  ال‌جی به دلیل وجود بخش LG Hausys در حال ارتباط بیش از پیش با طراحان بزرگ است و خود را برای هفته طراحی میلان در سال 2015 آماده می‌کند - معتقد بودیم که تیم طراحی ال‌جی موفق عمل می‌کند. این تلویزیون نیز یکی از ساخته های زیبای ال‌جی در میان رده‌‌های موجود است که به وسیله امکانات مناسب خود می‌تواند تبدیل به محصولی مقرون به صرفه و دوست داشتنی در بین میان رده های موجود در بازار شود.

نوع:LED
سری:LF631V
اندازه صفحه نمایش:43 اینچ
نوع پنل:LED FULL HD
کیفیت صفحه نمایش:FULL HD
تلویزیون هوشمند:YES
رزولوشن تصویر:1080x1920 FULL HD
نسبت تصویر:16/9
کنتراست:مگا کنتراست
حرکت فریم سریع:Motionflow XR 100
زاویه دید افقی:178°
زاویه دید عمودی:178°
سیستم نور زمینه:Backlight system LED
تعداد بلندگو:2
توان خروجی صدا:20W 10W+10W
سیستم های صوتی:DTS Dolby Digital Clear Voice II Optical Sound Sync Wireless Sound Sync
قابلیت DVB-T:دارد
سیستم های رنگ:Micro Dimming Utimate
تعداد ورودی USB:3
تعداد ورودی HDMI:3
فرمت های قابل اجرا:MPEG1/ MPEG2PS/ MPEG2TS/ AVCHD/ MP4Part10/ MP4Part2/ AVI(XVID)/ AVI(MotionJpeg)/ MOV/ WMV/ MKV/ WEBM/ 3GPP/ MP3/ WMA/ LPCM/ JPEG/ MPO
ورودی Component:دارد
وروردی ویدئو Composite:دارد
پورت LAN:دارد
ورودی تیونر:DVB-T2 / C
wi-fi:دارد
خروجی Video:دارد
خروجی Audio:دارد
خروجی هدفون:دارد
تله تکست:دارد
وب گردی:دارد
منبع تغذیه:AC 110-240V، 50/60HZ
مقدار مصرف:0.3 در حالت اماده به کار
امکانات دیگر:دارای شبکه بی‌سیم (Wi-Fi) - دارای OSD Language - تله تکست
اقلام همراه تلویزیون:• کنترل از راه دور • باتری برای کنترل از راه دور • دفترچه راهنما • پایه و پیچ های اتصال • کابل برق

4 نظر

  1. نظرات کاربران:

       barbrasininger.wordpress.com در ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۳:۳۳:۳۴
    Incredible quest there. What occurred after? Good luck!

       foot pain side در ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۶:۳۳:۱۳
    My brother recommended I might like this blog. He used to
    be totally right. This put up actually made my day. You cann't believe simply how so
    much time I had spent for this information! Thanks!

       Can better posture make you taller? در ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۵:۲۰:۵۱
    I am not certain the place you are getting your info, however great topic.
    I must spend some time studying more or working out more.
    Thanks for excellent information I used to be
    in search of this info for my mission.

       Can you lose weight by doing yoga? در ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۵:۵۱:۰۱
    I do not know if it's just me or if perhaps everybody else experiencing issues
    with your blog. It looks like some of the text in your
    content are running off the screen. Can someone else please provide feedback and let me know if
    this is happening to them too? This may be a issue with my web browser because I've had
    this happen before. Thanks

    نوشتن دیدگاه